Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Gearrthacha cumhachta

Cás éigeandála

Má tá tú i gcás éigeandála nó má fheiceann tú línte nó trealamh líonra a bhfuil damáiste déanta dóibh, NÁ LEAG LÁMH ORTHU AGUS NÁ TÉIGH GAR DÓIBH. Cuir fios orainn láithreach bonn ar an uimhir thíos.

Custaiméirí Leochaileacha

Ceann de phríomhthosaíochtaí ESB Networks is ea freastal ar riachtanais na gcustaiméirí siúd is mó a bheadh i mbaol dá gcaillfidís a soláthar leictreachais. I measc na gcustaiméirí leochaileacha sin tá na custaiméirí siúd a dteastaíonn uathu fearas leictreach míochaine ar bhonn laethúil.

Téigh chuig Custaiméirí leochaileacha

Ceisteanna coitianta

Tá an deimhniú leictreach seolta isteach ag mo leictreoir. Cad chuige a bhfuil sé ‘Fós le réiteach’ do réir an Rianaire?


Déanann do leictreoir na sonraí ar an deimhniú a nuashonrú go leictreonach ar ardán Safe Electric. Cuireann Safe Electric ESB Networks ar an eolas ansin maidir le mionsonraí an deimhnithe. B’fhéidir go mbeadh suas le 2 lá oibre ann sula mbeadh sé sin le feiceáil ar an Rianaire.

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí