Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Gearrthacha cumhachta

Cás éigeandála

Má tá tú i gcás éigeandála nó má fheiceann tú línte nó trealamh líonra a bhfuil damáiste déanta dóibh, NÁ LEAG LÁMH ORTHU AGUS NÁ TÉIGH GAR DÓIBH. Cuir fios orainn láithreach bonn ar an uimhir thíos.

Custaiméirí Leochaileacha

Ceann de phríomhthosaíochtaí ESB Networks is ea freastal ar riachtanais na gcustaiméirí siúd is mó a bheadh i mbaol dá gcaillfidís a soláthar leictreachais. I measc na gcustaiméirí leochaileacha sin tá na custaiméirí siúd a dteastaíonn uathu fearas leictreach míochaine ar bhonn laethúil.

Téigh chuig Custaiméirí leochaileacha

Ceisteanna coitianta

Tá ‘Meastachán ar Siúl’ le feiceáil ar mo Rianaire. Cá fhad a thógfaidh sé sin?


Is é is aidhm dúinn meastachán a sheoladh chugat taobh istigh de 7 lá oibre nuair nach gá cuairt a thabhairt ar do láithreán agus taobh istigh de 15 lá oibre nuair a theastaíonn cuairt ar an láithreán. Má theastaíonn cuairt ar an láithreán, déanfaidh an tOifigeach Innealtóireachta teagmháil leat.

 

Fógra Tábhachtach Sábháilteachta: Más rud é go bhfuil líne nó cábla leictreachais lastuas ag dul trasna an láithreáin, ná déan aon obair go dtí go mbeidh cead faighte agat ó Sheirbhísí Líonra ESB (Uimhir fóin 1800 372 757 nó +353 21 2386555

 

Má bhíonn duine nó meaisín i dteagmháil le líne, nó gar do theagmháil mar sin, d’fhéadfadh an bás a bheith mar thoradh air.

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí