Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Gearrthacha cumhachta

Cás éigeandála

Má tá tú i gcás éigeandála nó má fheiceann tú línte nó trealamh líonra a bhfuil damáiste déanta dóibh, NÁ LEAG LÁMH ORTHU AGUS NÁ TÉIGH GAR DÓIBH. Cuir fios orainn láithreach bonn ar an uimhir thíos.

Custaiméirí Leochaileacha

Ceann de phríomhthosaíochtaí ESB Networks is ea freastal ar riachtanais na gcustaiméirí siúd is mó a bheadh i mbaol dá gcaillfidís a soláthar leictreachais. I measc na gcustaiméirí leochaileacha sin tá na custaiméirí siúd a dteastaíonn uathu fearas leictreach míochaine ar bhonn laethúil.

Téigh chuig Custaiméirí leochaileacha

Ceisteanna coitianta

Tá ‘60 lá ó glacadh leis na téarmaí’ le feiceáil ar Mo Rianaire sa tráthchlár measta. Cad is ciall leis sin?


I gcásanna nach mbíonn aon obair shuntasach ag teastáil, tá sé mar aidhm ag ESB Networks an nasc a chur ag obair 60 lá gnó tar éis dúinn do Chomhaontú Nasctha sínithe agus an íocaíocht uait a fháil.


Leagtar amach na gealltanais ama atá againn ó thaobh méadraithe agus naisc de sa PDF de Chairt Custaiméirí ESB Networks. Ar choinníoll go ndearna tú iarratas agus gur íoc tú as an nasc 10 seachtaine ar a laghad sular cuireadh an tsuiteáil leictreach i gcrích, cuirfimid an nasc nua i gcrích taobh istigh de choicís i ndiaidh dúinn an deimhniú sreangaithe a fháil.

 

Cairt Custaiméirí ESB Networks

 

(PDF | 742 KB)

 

Tá an méid sin faoi réir na gcoinníollacha i litir an mheastacháin a shásamh (ceadanna slí, deimhniú sreangaithe, ducht seirbhíse faoi thalamh a bheith réidh) agus gan aon treisiú suntasach den líonra a bheith riachtanach.

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí