Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Gearrthacha cumhachta

Cás éigeandála

Má tá tú i gcás éigeandála nó má fheiceann tú línte nó trealamh líonra a bhfuil damáiste déanta dóibh, NÁ LEAG LÁMH ORTHU AGUS NÁ TÉIGH GAR DÓIBH. Cuir fios orainn láithreach bonn ar an uimhir thíos.

Custaiméirí Leochaileacha

Ceann de phríomhthosaíochtaí ESB Networks is ea freastal ar riachtanais na gcustaiméirí siúd is mó a bheadh i mbaol dá gcaillfidís a soláthar leictreachais. I measc na gcustaiméirí leochaileacha sin tá na custaiméirí siúd a dteastaíonn uathu fearas leictreach míochaine ar bhonn laethúil.

Téigh chuig Custaiméirí leochaileacha

Ceisteanna coitianta

Chuir mé iarratas isteach roimhe seo chun Gineadóir Comhthreomhar (Neamh-Easpórtála) a fháil. An féidir liom iarratas a dhéanamh ar Mhion-Ghiniúint anois?

Is féidir le custaiméirí a rinne iarratas roimhe seo ar MEC = 0 iarratas eile a dhéanamh ar Mhion-Ghiniúint. Má tá an próiseas iarratais roimhe seo curtha i gcrích, lena n-áirítear tástáil rathúil finné, is féidir leis an ngineadóir leanúint ar aghaidh ag feidhmiú faoi rialacha MEC=0 go dtí go gcuirfear an t-iarratas ar Mhion-Ghiniúint i gcríoch. Mura bhfuil an próiseas iarratais neamh-easpórtála curtha i gcrích, áfach, caithfear é seo a chealú agus iarratas nua a chur isteach maidir le Mion-Ghiniúint. Sa chás seo, ní féidir an gineadóir a nascadh go dtí go mbeidh tástáil finné déanta go rathúil.  

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí