Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Gearrthacha cumhachta

Cás éigeandála

Má tá tú i gcás éigeandála nó má fheiceann tú línte nó trealamh líonra a bhfuil damáiste déanta dóibh, NÁ LEAG LÁMH ORTHU AGUS NÁ TÉIGH GAR DÓIBH. Cuir fios orainn láithreach bonn ar an uimhir thíos.

Custaiméirí Leochaileacha

Ceann de phríomhthosaíochtaí ESB Networks is ea freastal ar riachtanais na gcustaiméirí siúd is mó a bheadh i mbaol dá gcaillfidís a soláthar leictreachais. I measc na gcustaiméirí leochaileacha sin tá na custaiméirí siúd a dteastaíonn uathu fearas leictreach míochaine ar bhonn laethúil.

Téigh chuig Custaiméirí leochaileacha

Ceisteanna coitianta

Céard a tharla don leictreachas a d’easpórtáil mé chuig an eangach sula ndearnadh m’Uasacmhainn Easpórtála a nuashonrú? An féidir liom íocaíocht a fháil as an leictreachas sin?

Ní féidir. Caithfear d’Uasacmhainn Easpórtála a chlárú le ESB Networks chun ceadú do ESB Networks luachanna easpórtála a thaifeadadh (Méadar Cliste) nó luachanna measta a ríomh (Easpórtáil Mheastha), agus na luachanna sin a chur ar fáil do do Sholáthraí. Mura bhfuil d’acmhainn easpórtála cláraithe agat le ESB Networks, ní bheidh tú incháilithe íocaíocht a fháil ó do Sholáthraí cláraithe.

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí