D'fhéadfá bille measta a fháil ó do sholáthraí ar roinnt cúiseanna éagsúla.
- Tar éis shuiteáil do mhéadair, tógfaidh sé suas le 30 lá air nasc a dhéanamh leis an líonra cumarsáide slán atá againn. A luaithe a bheidh an próiseas sin curtha i gcrích, tosóidh do mhéadar ag seoladh léamha chugainn go huathoibríoch. Murar suiteáladh do mhéadar cliste ach le deireanas, b'fhéidir gur cruthaíodh an bille sular thosaíomar ag glacadh léamha uathoibríocha.
- Seans go bhfuil an nasc le do mhéadar á chailleadh againn anois is arís de bharr go bhfuil an soláthraí líonra teileachumarsáide ag déanamh obair chothabhála ar an líonra i do cheantarsa, de bharr go bhfuil bacainn fhisiceach sa bhealach ar an gcomhartha, nó de dheasca drochaimsire.
- B'fhéidir go bhfuil do mhéadar suite in áit lagnascachta nach féidir leis nascadh lenár líonra cumarsáide slán. Is féidir linn roinnt seiceálacha a dhéanamh lena dhéanamh amach an é sin an fhadhb.
Déanfaimid iarracht léamh uathoibríoch a fháil ó do mhéadar an chéad uair eile. Má fhaigheann tú billí measta arís fós féin, déan teagmháil linn ar:
1800 928 123 nó 1800 928 123 le gur féidir linn an scéal seo a fhiosrú duit.