Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Gearrthacha cumhachta

Cás éigeandála

Má tá tú i gcás éigeandála nó má fheiceann tú línte nó trealamh líonra a bhfuil damáiste déanta dóibh, NÁ LEAG LÁMH ORTHU AGUS NÁ TÉIGH GAR DÓIBH. Cuir fios orainn láithreach bonn ar an uimhir thíos.

Custaiméirí Leochaileacha

Ceann de phríomhthosaíochtaí ESB Networks is ea freastal ar riachtanais na gcustaiméirí siúd is mó a bheadh i mbaol dá gcaillfidís a soláthar leictreachais. I measc na gcustaiméirí leochaileacha sin tá na custaiméirí siúd a dteastaíonn uathu fearas leictreach míochaine ar bhonn laethúil.

Téigh chuig Custaiméirí leochaileacha

Ceisteanna coitianta

Cén fáth nach féidir liom breathnú ar m'iarratas ar amlíne an rianaire?

Ní féidir leat breathnú ar d'iarratas ar líne ach amháin má chláraigh tú ar líne agus má chuir tú foirm iarratais chomhlánaithe isteach ar líne.

Mura féidir leat breathnú ar an bhfoirm iarratais ar líne, is dócha:


  • Gur chuir tú Foirm Iarratais i scríbhinn isteach sular chláraigh tú ar líne. Más rud é gur luaigh tú do sheoladh ríomhphoist i d’iarratas, rachfar i dteagmháil leat a luaithe a bheidh athbhreithniú déanta air. Seans go dtógfaidh sé sin cúpla lá. Más mian leat seoladh ríomhphoist a chur le d'iarratas, déan teagmháil linn ag Customer.New.Connections@esb.ie
  • nach bhfuil Foirm Iarratais comhlánaithe agat go fóill. Is féidir leat 'Iarratas Nua' a roghnú le dul chuig an bhFoirm Iarratais.
  • Gur chláraigh tú le seoladh ríomhphoist difriúil leis an gceann a thug tú ar d’fhoirm iarratais.
  • Murar thug tú do sheoladh ríomhphoist, nó más mian leat é a athrú, seol ríomhphost chugainn ag Customer.New.Connections@esb.ie.

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí