Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Gearrthacha cumhachta

Cás éigeandála

Má tá tú i gcás éigeandála nó má fheiceann tú línte nó trealamh líonra a bhfuil damáiste déanta dóibh, NÁ LEAG LÁMH ORTHU AGUS NÁ TÉIGH GAR DÓIBH. Cuir fios orainn láithreach bonn ar an uimhir thíos.

Custaiméirí Leochaileacha

Ceann de phríomhthosaíochtaí ESB Networks is ea freastal ar riachtanais na gcustaiméirí siúd is mó a bheadh i mbaol dá gcaillfidís a soláthar leictreachais. I measc na gcustaiméirí leochaileacha sin tá na custaiméirí siúd a dteastaíonn uathu fearas leictreach míochaine ar bhonn laethúil.

Téigh chuig Custaiméirí leochaileacha

Ceisteanna coitianta

Tá mo phasfhocal dearmadta agam. Cén dóigh le pasfhocal nua a fháil?

Lean na céimeanna seo:

  • Ar an scáileán ‘Logáil isteach’, roghnaigh ‘Pasfhocal dearmadta’
  • Cuir isteach an seoladh ríomhphoist a d’úsáid tú agus tú ag clárú
  • Cliceáil ar ‘Seol cód fíoraithe’
  • Féach do theachtaireachtaí ríomhphoist leis an gcód fíoraithe a fháil. Fágfaidh an cód seo go mbeidh do chuid sonraí slán sábháilte
  • Cuir an cód seo isteach sa réimse a bhfuil an lipéad ‘Cód fíoraithe’ leis agus roghnaigh ‘Fíoraigh an cód’
  • Cruthaigh pasfhocal nua

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí