Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Gearrthacha cumhachta

Cás éigeandála

Má tá tú i gcás éigeandála nó má fheiceann tú línte nó trealamh líonra a bhfuil damáiste déanta dóibh, NÁ LEAG LÁMH ORTHU AGUS NÁ TÉIGH GAR DÓIBH. Cuir fios orainn láithreach bonn ar an uimhir thíos.

Custaiméirí Leochaileacha

Ceann de phríomhthosaíochtaí ESB Networks is ea freastal ar riachtanais na gcustaiméirí siúd is mó a bheadh i mbaol dá gcaillfidís a soláthar leictreachais. I measc na gcustaiméirí leochaileacha sin tá na custaiméirí siúd a dteastaíonn uathu fearas leictreach míochaine ar bhonn laethúil.

Téigh chuig Custaiméirí leochaileacha

Ceisteanna coitianta

Chláraigh mé le cumarsáid a fháil, rud nach bhfuil ag tarlú, cad ba cheart dom a dhéanamh?

  • Agus tú ag clárú ar an scéim ‘An am maith é seo?’, úsáidfimid an t‑eolas teagmhála a thug tú dúinn nuair a chruthaigh tú cuntas ar líne ESB Networks. Bí cinnte gurb iad an seoladh ríomhphoist agus an uimhir fóin póca a thug tú atá á seiceáil agat. Murab ionann iad, beidh ort an t‑eolas a leasú.
  • Má tharlaíonn nach bhfuil aon chumarsáid á fáil agat fós, cuir teachtaireacht ríomhphoist chuig engagement@esbnetworks.ie agus luaigh an uimhir fóin agus seoladh ríomhphoist a úsáideann tú leis an gcuntas ar líne ESB Networks atá agat.

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí