Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Gearrthacha cumhachta

Cás éigeandála

Má tá tú i gcás éigeandála nó má fheiceann tú línte nó trealamh líonra a bhfuil damáiste déanta dóibh, NÁ LEAG LÁMH ORTHU AGUS NÁ TÉIGH GAR DÓIBH. Cuir fios orainn láithreach bonn ar an uimhir thíos.

Custaiméirí Leochaileacha

Ceann de phríomhthosaíochtaí ESB Networks is ea freastal ar riachtanais na gcustaiméirí siúd is mó a bheadh i mbaol dá gcaillfidís a soláthar leictreachais. I measc na gcustaiméirí leochaileacha sin tá na custaiméirí siúd a dteastaíonn uathu fearas leictreach míochaine ar bhonn laethúil.

Téigh chuig Custaiméirí leochaileacha

Ceisteanna coitianta

An dtabharfar luach saothair dom as clárú ar ‘An am maith é seo?’?

  • Tabharfar má dhéanann tú na critéir a shásamh.
  • Gheobhaidh gach rannpháirtí cumarsáid maidir le hImeachtaí Fuinnimh. Caithfidh rannpháirtithe na critéir seo a leanas a chomhlíonadh má tá siad chun bheith incháilithe le luach saothair a fháil:  

1) Uimhir Thagartha Mhéadarphointe (MPRN) a bheith acu agus an uimhir sin bailí agus nasctha lena gcuntas ar Líne ESB Networks.


2) Gníomh a dhéanamh le linn thréimhse shonraithe an Imeachta Fuinnimh.


3) Muid a chur ar an eolas go ndearna siad gníomh mar fhreagra ar an suirbhé i dtaobh an Imeachta Fuinnimh a gheobhaidh siad tríd an ríomhphost i ndiaidh an Imeachta Fuinnimh sin.


  • Is gá freagraí a chur isteach taobh istigh de 72 uair an chloig ón tráth a bhfaightear suirbhé bunaithe ar an Imeacht Fuinnimh. 

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí