Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Gearrthacha cumhachta

Cás éigeandála

Má tá tú i gcás éigeandála nó má fheiceann tú línte nó trealamh líonra a bhfuil damáiste déanta dóibh, NÁ LEAG LÁMH ORTHU AGUS NÁ TÉIGH GAR DÓIBH. Cuir fios orainn láithreach bonn ar an uimhir thíos.

Custaiméirí Leochaileacha

Ceann de phríomhthosaíochtaí ESB Networks is ea freastal ar riachtanais na gcustaiméirí siúd is mó a bheadh i mbaol dá gcaillfidís a soláthar leictreachais. I measc na gcustaiméirí leochaileacha sin tá na custaiméirí siúd a dteastaíonn uathu fearas leictreach míochaine ar bhonn laethúil.

Téigh chuig Custaiméirí leochaileacha

Ceisteanna coitianta

Tá mé ag iarraidh mo chuid sonraí teagmhála a athrú – cad é mar is féidir sin a dhéanamh?

  • Ós rud é go n‑úsáidimid an t‑eolas teagmhála a bhaineann le do chuntas ar líne ESB Networks, má chuireann tú na sonraí cearta teagmhála isteach ar an gcuntas sin beidh na sonraí sin suas chun dáta in aon chumarsáid mar chuid den scéim ‘An am maith é seo?’.
  • Tabhair do d'aire: Caithfidh a uimhir fóin póca féin a bheith ann do gach cuntas custaiméara. Má dhéanann tú d’uimhir fóin póca a athrú chuig uimhir atá bainteach le cuntas ar Líne ESB Networks cheana féin, ní bhfaighidh tú aon chumarsáid maidir le ‘‘An am maith é seo?’.

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí