Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Gearrthacha cumhachta

Cás éigeandála

Má tá tú i gcás éigeandála nó má fheiceann tú línte nó trealamh líonra a bhfuil damáiste déanta dóibh, NÁ LEAG LÁMH ORTHU AGUS NÁ TÉIGH GAR DÓIBH. Cuir fios orainn láithreach bonn ar an uimhir thíos.

Custaiméirí Leochaileacha

Ceann de phríomhthosaíochtaí ESB Networks is ea freastal ar riachtanais na gcustaiméirí siúd is mó a bheadh i mbaol dá gcaillfidís a soláthar leictreachais. I measc na gcustaiméirí leochaileacha sin tá na custaiméirí siúd a dteastaíonn uathu fearas leictreach míochaine ar bhonn laethúil.

Téigh chuig Custaiméirí leochaileacha

Ceisteanna coitianta

Tá méadar cliste agam ach tugtar easpórtáil mheasta dom ar laethanta áirithe. Céard is cúis leis sin?

I gcás nach n-éiríonn le ESB Networks do mhéadar a léamh agus luachanna easpórtála cliste a thaifeadadh thar thréimhse 8 lá, cuirfimid luachanna measta easpórtála ar fáil do do sholáthraí ina n-áit. Is eol do do sholáthraí na cásanna inar cuireadh luachanna measta easpórtála ar fáil maidir le do MPRN (uimhir thagartha mhéadarphointe) agus cén fáth a ndearnadh amhlaidh. Is féidir le do sholáthraí míniú a thabhairt duit.

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí