Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Gearrthacha cumhachta

Cás éigeandála

Má tá tú i gcás éigeandála nó má fheiceann tú línte nó trealamh líonra a bhfuil damáiste déanta dóibh, NÁ LEAG LÁMH ORTHU AGUS NÁ TÉIGH GAR DÓIBH. Cuir fios orainn láithreach bonn ar an uimhir thíos.

Custaiméirí Leochaileacha

Ceann de phríomhthosaíochtaí ESB Networks is ea freastal ar riachtanais na gcustaiméirí siúd is mó a bheadh i mbaol dá gcaillfidís a soláthar leictreachais. I measc na gcustaiméirí leochaileacha sin tá na custaiméirí siúd a dteastaíonn uathu fearas leictreach míochaine ar bhonn laethúil.

Téigh chuig Custaiméirí leochaileacha

Ceisteanna coitianta

Is cosúil go bhfuil difríocht idir mo luachanna easpórtála i gcomhad HDF ESB Networks agus a bhfuil á thaispeáint ar mo mhéadar cliste. Céard is cúis leis sin?

I gcás nach n-éiríonn le ESB Networks do mhéadar a léamh agus luachanna easpórtála cliste a thaifeadadh thar thréimhse 8 lá, cuirfimid luachanna measta easpórtála ar fáil do do sholáthraí ina n-áit. Is é dearadh na scéime eatramhaí micrighiniúna nach gcuirfear luachanna iarbhír easpórtála in ionad na luachanna measta easpórtála. Fágann sé sin, i gcásanna inar cuireadh luachanna measta chuig do sholáthraí, nach mbeidh na sonraí a úsáideadh i gcomhair luach saothair i gcomhréir leis na sonraí a taifeadadh ar an méadar cliste, nó ar chomhaid HDF ESB Networks.

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí