Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Gearrthacha cumhachta

Cás éigeandála

Má tá tú i gcás éigeandála nó má fheiceann tú línte nó trealamh líonra a bhfuil damáiste déanta dóibh, NÁ LEAG LÁMH ORTHU AGUS NÁ TÉIGH GAR DÓIBH. Cuir fios orainn láithreach bonn ar an uimhir thíos.

Custaiméirí Leochaileacha

Ceann de phríomhthosaíochtaí ESB Networks is ea freastal ar riachtanais na gcustaiméirí siúd is mó a bheadh i mbaol dá gcaillfidís a soláthar leictreachais. I measc na gcustaiméirí leochaileacha sin tá na custaiméirí siúd a dteastaíonn uathu fearas leictreach míochaine ar bhonn laethúil.

Téigh chuig Custaiméirí leochaileacha

Ceisteanna coitianta

Tá méadar cliste agam - cén fáth nach féidir liom táillí bunaithe ar eatraimh a úsáid?

Tar éis shuiteáil do mhéadair, tógfaidh sé 30 lá air nasc a dhéanamh leis an líonra cumarsáide slán atá ag ESB Networks. A luaithe a bheidh an próiseas sin curtha i gcrích, beidh fáil agat ar na seirbhísí cliste atá á gcur ar fáil ag soláthraithe leictreachais.


B'fhéidir nach nascfaí do mhéadar lenár líonra cumarsáide slán i líon beag cásanna de bharr go bhfuil do mhéadar suite i gceantar lagnascachta nó go bhfuil bacainn fhisiciúil sa bhealach air.


Mura féidir linn nascadh go cianda le do mhéadar cliste, is féidir leat na táillí caighdeánacha ama úsáide a fháil trí do chuideachta soláthair leictreachais mar sin féin. Chuige sin, beidh ar léitheoir méadar cuairt a thabhairt ar d'áitreabh le do mhéadar a léamh. Cuirfidh táillí ama úsáide ar do chumas d'ídiú leictreachais a aistriú chuig na hamanna den lá a mbíonn praghas an leictreachais níos ísle.


Má insíonn do sholáthraí leictreachais duit nach bhfuil do mhéadar ag nascadh lenár líonra cumarsáide slán, déan teagmháil linn ar:

1800 928 123 nó 01 698 5005

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí