Skip to Content
I gcás éigeandála: glaoigh ar 1800 372 999
English

Gearrthacha cumhachta

Cás éigeandála

Má tá tú i gcás éigeandála nó má fheiceann tú línte nó trealamh líonra a bhfuil damáiste déanta dóibh, NÁ LEAG LÁMH ORTHU AGUS NÁ TÉIGH GAR DÓIBH. Cuir fios orainn láithreach bonn ar an uimhir thíos.

Custaiméirí Leochaileacha

Ceann de phríomhthosaíochtaí ESB Networks is ea freastal ar riachtanais na gcustaiméirí siúd is mó a bheadh i mbaol dá gcaillfidís a soláthar leictreachais. I measc na gcustaiméirí leochaileacha sin tá na custaiméirí siúd a dteastaíonn uathu fearas leictreach míochaine ar bhonn laethúil.

Téigh chuig Custaiméirí leochaileacha

Ceisteanna coitianta

Cathain a thosóidh mo mhéadar nua ag feidhmiú?

Tar éis a shuiteála, beidh do mhéadar cliste nua ag feidhmiú láithreach bonn agus ní bheidh ort aon rud eile a dhéanamh. Faoi cheann 30 lá, beidh nasc déanta ag do mhéadar leis an líonra cumarsáide slán atá ag ESB Networks.


A luaithe a bheidh an próiseas sin curtha i gcrích, léifear do mhéadar go cianda agus, uaidh sin amach, beidh fáil agat ar na seirbhísí cliste atá á gcur ar fáil ag soláthraithe leictreachais.

Eolas eile uait? Táimid anseo le cabhrú leat.

Ar aghaidh chuig Tacaíocht do chustaiméirí